sommar, härliga dagar

jag älskar verkligen sommaren, speciellt sommaren på Gotland! <3 
jag kan verkligen säga att jag är en stolt gotlänning, jag älskar verkligen den här ön. även fast man klagar på mycket ibland så är det faktiskt det finaste stället som finns, allrahelst på sommaren.

som typ alla i min närhet vet bor jag på Fårö hela sommaren eftersom min pappa är därifrån, under hela lovet åker jag bara hem alltså hem hem, hit när jag ska jobba eller när jag behöver tvätta.
Jag älskar Fårö också!

har precis kommit hem hit efter sköna dagar på Fårö men Emelie och dom har varit hur underbara som helst :)

nu för ett tag sen fick jag reda på att jag hade kommit in på Media på Donner också, härligt!

dax för sängen snart.. typ.. börjar jobba vid 6 imorgon -.- skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback