det gick ju som det gick.


ja det blev ju inget mer inlägg igår, men när jag kom hem från Etelhem vart det sängen på direkten eftersom jag skulle jobba idag..
har varit uppe sen kl 05.00 nu och har jobbat 3 timmar, kom precis hem eftersom det var jättelite varor idag, skönt!

iaf så åkte jag till Fårösund och till Emelie o torsdags när jag kom hem från stan, vi gick och såg på bio och sen sov jag där.
sen åkte jag bussen hem i fredags och började jobba vid 12.
jobbade i lördags och var på kalas i söndags, lite kortfattat med aa.
igår, tisdag var jag på kalas, igen.. jonas fyllde 15! GRATTIS!

ikväll blir det nog Fårö med mamma och pappa och imorgon fyller Emelie år så då ska jag till henne! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback