home sweet home, eller nej, thailand sweet thailand <3

Nuuuu är jag hemma i Sverige, på Gotland.. skulle gärna säga att jag har längtat hem men alltså nej!
visst har jag längtat som fan efter kompisarna och så men jag hade det för underbart i Thailand, ville aldrig åka hem. Har fått vara med om så sjukt mycket häftiga och underbara upplevelser, saker som jag inte ens trodde kunde hända.
Jag ska vara ärlig och säga att jag faktiskt hade sån sjuk ångest över att behöva åka hem, lämna den mest underbara platsen jag någonsin varit på, lämna det härliga folket jag har lärt känna.
Jag fick ont i magen så att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, vaknade på flyget av att jag grät i sömnen. Alltså gud, jag ville inte åka, Någonsin!

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

tänker på dig mer än någonsin nu!! de går verkligen inte att sova hur mycket jag vrider och vänder mig, det är bara dig jag får upp i tankarna hur jobbigt det kan vara <3

2010-12-23 @ 22:46:35
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: jessica

hoppas det kommer massa bilder snart, hihi

2010-12-23 @ 22:47:38
URL: http://jeessica.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: men det är lungt jag hinner tänka på det med, eller jag försöker iaf! <3 vill bara se att allt är bra med din innan jag börjar tänka för mig sjäölv! tack för dina fina ord dom värmer verkligen <3



GOD JUL BÄSTA ELIN!

2010-12-24 @ 09:04:14
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback