Fotboll men inget Bea

Ja det blev en heldag med fotboll igår, blev riktigt irriterad tillslut när dom hade ändrat om vårat spelschema typ 5 gånger, tillslut spelade tjejerna sista matchen vid 16 typ, som jag tyckte var för sent eftersom att jag skulle träffa Bea, så det sprack ju... Jag som hade längtat efter att träffa min sötnos!

Det blev en stund med Matilda fram till att mamma hämtade oss, köpte faktiskt en grymt snygg skjorta på Cubus och hade en mysig stund med Matilda, blir inte att man umgås med henne så mycket nu för tiden ♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det var riktigt mysigt & trevlig att va med dig!! <3 vi måste träffas oftare!

Hoppas på en vecka i mars, you know? :D

2010-12-28 @ 17:05:41
Postat av: Matilda

Det var riktigt trevligt och mysigt!! <33

2010-12-28 @ 17:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback