MP10



MP10
, ja så heter min nya klass, Mediaprogrammet på Donnergymnasiet.
Första skoldagen igår var helt okej, jag kom dit helt själv och sen började allt med att rektorn stod och pratade, sen fick vi gå iväg med vår nya klass och typ bara prata och berätta om oss själva och så. Lärarna är super!
Och klassen är också bra, fick ju träffa Bea igår och det känns som att vi kommer komma jättebra överens! :)
Resten av dagen kollade vi runt på skolan och sen fick vi vara ute och fota, hade jättedålig fantasi igår men..

Jag känner verkligen att jag har valt helt rätt, för vi ska få göra jättemånga roliga projekt och så, jag tror att dom här 3 åren kommer bli UNDERBARA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback